Pokušaji da se smanje emisije štetnih plinova u prometu idu sve dalje, a ovo je jedan od zanimljivijih primjera – kamionska prikolica opremljena električnim motorima, koja omogućuje hibridni rad dizelskim kamionima ili produženje dometa električnim kamionima. Naravno, prioklica i dalje ispunjava svoju osnovnu funkciju, a to je prijevoz tereta. Trailer Dynamics, proizvođač prikolica iz njemačkog Eschweilera, proveo je testove na terenu u kojima se domet tegljača na baterijski električni pogon znatno povećao, sve do 800 km. U terenskom testu baterijski električni kamion tipa Mercedes eActros 300 bio je opremljen za transport u kombinaciji s eTrailerom tvrtke Trailer Dynamics, koji je nosio bateriju nominalnog kapaciteta 600 kWh te elektromotorom. eTrailer je umrežen s elektronikom kamiona za optimalan rezultat.
Takozvani eTrailer je inteligentna prikolica, koja ne samo da može prevoziti teške terete na cesti, već je opremljena dodatnim električnim pogonskim sklopom, odnosno baterijom koja se puni na punjačima (brzina na istosmjernim punjačima do 350 kWh), ali i u vožnji. eTrailers mogu podržavati bilo koju vrstu pogona kamiona: električni, dizelski, benzinski ili na vodik.
Dizelski kamioni s konvencionalnim pogonom također mogu imati koristi od elektrificiranih prikolica (s baterijama od 300, 450 ili 600 kWh). Prva ispitivanja, koja su proveli Trailer Dynamics, Krone i logistički div DB Schenker, pokazala su uštede u potrošnji goriva između 24 i 55 posto, ovisno o profilu vožnje.
Sustav može regenerirati energiju tijekom kočenja. Električni pogon kontinuirano podržava dizelski pogon tegljača. Krenule su i prve narudžbe pa ćemo ove prikolice sigurno često viđati na cestama.