Otkriven je novi Volkswagen Passat: Dolazi samo kao karavan, ali opcija ne manjka!

Passat će imati dva plug-in hibrida (204 i 272 KS), a spominje se domet od 100 km samo na struju. Ostale opcije motora uključuju blagi hibrid 1,5 eTSI (150 KS), par 2,0 TSI motora s 204 i 265 KS, te tri dvolitrena turbodizelaša s 122, 150 i 193 KS

Dugo se najavljivalo da će novi Volkswagen Passat biti predstavljen isključivo u formi karavana pa njegovo otkrivanje i nije neko iznenađenje. Isto se odnosi i na dizajn, koji je još jedan doprinos Volkswagenoj ideji da se automobil mora svidjeti što većem broju ljudi. Na neki način je evolucija prethodnika, s nešto mekšim linijama koje podsjećaju i na električni ID.7. Novi Passat nastao je na platformi MQB Evo, koja omugućije niz opcija pogona. Tu platformu koriste Golf, novi Tiguan i Audi A3. U odnosu na prethodnika međuosovinski razmak je povećan za pet centimetara – ipak je to automobil koji dijeli ključne tehničke karakteristike s novom Škodom Superb pa će prostor u kabini biti izdašan (prtljažnik 690 l).

Passat će imati dva plug-in hibrida, bazirana na bateriji od 19,7 kWh te 1,5-litrenom benzinskom motoru (204 i 272 KS), a spominje se domet od 100 km samo na struju. Ostale opcije motora uključuju blagi hibrid 1,5 eTSI (150 KS), par 2,0 TSI motora s 204 i 265 KS, te tri dvolitrena turbodizelaša s 122, 150 i 193 KS.  Najsnažniji benzinac i dizelaš dostupni su s pogonom na sve kotače. Također, nema više ručnih mjenjača, umjesto njih ponuda se bazira na automaticima s dvostrukom spojkom.

Na višim razinama opreme ugrađen je veliki 15-inčni ekran infotainmenta, a s početnim 12,9 inčni ekran. U seriji je digitalna instrumentna ploča  s tri različita grafička prikaza. Volkswagen je slušao glas javnosti pa je na upravljač vratio klasične tipke, a izbacio tipke osjetljive na dodir. Hvala! Također, mjenjač je postavljen iza upravljača, na desnu polugu, a funkcije brisača i pokazivača smjea bit će na lijevoj strani, odnosno lijevoj polugi.

Osnovni Passat ima – osnovno, cijeli paket sustava aktivne sigurnosti, adaptivni tempomat, LED prednja svjetla, parkirne senzore. Opremljenost kulminira s Eleganceom i R-Lineom, koji imaju LED Matrix svjetla, masažna sjedala, pristup bez ključa…

Za one koji žele više, Volkswagen je pripremio i adaptivni (DCC) ovjes, koji omogućuje različite opcije namještanja, a najvažnij su komforni ili sportski.