Posljednjih nekoliko godina govori se o skupim popravcima električnih automobila nakon prometnih nesreća pa čak i relativno brzom otpisu, odnosno proglašenju totalne štete. Novo istraživanje iz SAD-a sada ruši ove teze. Američki časopis Road&Track objavio je podatke Highway Loss Data Institutea (HLDI), neovisne američke neprofitne organizacije, koje dokazuje da su električni ili elektrificirani automobili tek minimlano skuplji za popravak od onih s motorima s unutarnjim sagorijevanjem. Razlika je samo dva posto.
Prema HLDI-ju, povećani troškovi popravaka globalni su problem koji nema nikakve veze s električnim automobilima. Troškovi sanacije štete u tri su godine porasli za 30 posto. Uglavnom je to zbog povećane složenosti automobila, uključujući i automobile s motorima s unutarnjim sagorijevanjem. Više senzora i elektronike neizbježno znači veće troškove. Također, čini se da je broj totalnih šteta kod električnih automobila mnogo manji nego što se prije nagađalo. Prema podacima HLDI-ja, kod 6,1 posto električnih automobila nakon nesreća proglašena je totalna šteta, u usporedbi s 18,4 posto modela motora s unutarnjim sagorijevanjem koji su sudjelovali u sličnimn nesrećama.
Ove brojke proturječe nedavnim istragama osiguravatelja i novinske agencije Reuters, koja je objavila da se kod električnih automobila češće proglašava totalna šteta, kada se sumnja na oštećenje baterije.