Redizajnirani Peugeot 2008 na hrvatskom tržištu: Vizualno osvježenje i nova električna konfiguracija!

Ono po čemu se 2008. najviše razlikuje od konkurenata je doista luksuzna unutrašnjost, koja doista impresionira - i dizajnom i materijalima

Peugeot je redizajnirao 2008, jedan od najvažnijih modela u svojoj ponudi te ga je dove i na hrvatsko tržište. Mali SUV-ovi su popularni, a Peugeot je uspio dizajnirati neodoljivi koktel linija i oblika te ponuditi i odgovarajuće motore. Zbog toga je 2008 jedan od najprodavanijih automobila u Europi. Vizualna osjveženja su oku vidljiva, ali i dalje su to osnovne linije, koje su sada modernizirane. Treba spomenuti novi prednji svjetlosni potpis s tri ‘pandže’, novu masku, stražnja svjetla… Ukupni dojam je da 2008 i dalje ostaje moderan mali SUV. U interijeru su manje promjene na instrumentoj ploči, koja je dostupna i u digitalnom obliku, odnosno s 3D efektom (oprema GT). Ono po čemu se 2008. najviše razlikuje od konkurenata je doista luksuzna unutrašnjost, koja doista impresionira – i dizajnom i materijalima.

Najveći noviteti, što se tiče motora, su povećanje snage električne verzije sa 136 KS na 156 KS te kapaciteta baterije s 50 kWh na 54 kWh. Zbog toga i poboljšane efikasnosti cijelog sustava domet je povećan na 406 km (s 345 km). Kasnije će biti dostupna i slabija verzija. Ostalo je sve po starom, a redom je riječ o kompetentnim turbo benzincima (100 KS i 130 KS) te dizelašem (130 KS). Snažniji benzinac i i dizelaš dolaze s automatskim mjenjačem.

U vožnji je ostalo sve isto i 2008 se pokazuje kao kompetentni mali SUV, koji pokušva balansirati udobnost i stabilnost, uz vrlo dobre rezultate. Kao i većina modernih vozila, nije pretjerano involviran na upravljaču (smanjenih dimenzija). Zauzvrat, pokazuje se kao odličan putni automobil. Agilan je, u dugim zavojima fino izbalansiran, a svi motori zaslužuju prepreku. Pogotovo su štedljivi slabiji benzinac i, naravno, dizelaš.

Prvi benzinac moguće je nabaviti od 23.370 eura, a dizalš kreće od 30.897 eura. Slabija električna verzija starta od 37.330 eura.