Veliki pick up-ovi s američkog tržišta pružaju dobru zaštitu u nezgodama s bočnim udarom, ali ne uspijevaju kada je u pitanju zaštita putnika na stražnjem sjedalu. Test sudara koji je proveo Američki institut za sigurnost prometa na cestama, IIHS, kojim upravljaju američka osiguravajuća društva, dao je Ramu 1500, Fordu F-150 i Toyoti Tundri u prvom testu ocjenu dobro, a Chevrolet Silverado 1500 je zaslužio ocjenu više uvjerljivo.
Međutim, u ažuriranom testu prednjeg sudara, koji sada naglašava sigurnost putnika na stražnjim sjedalima, samo je Tundra dobila ocjenu – dovoljan (marginal), dok su F-150, Ram 1500 i Silverado dobili ocjenu loše. IIHS je prošle godine pokrenuo ažurirani test sudara nakon što su istraživanja pokazala da novija vozila sada imaju veći rizik od opasnih ozljeda za putnike u drugom redu nego za one ispred. To je zbog velikog ulaganja proizvođača automobila u sigurnost putnika sprijeda, kroz poboljšane zračne jastuke i napredne sigurnosne pojaseve, koji su gotovo nedostupni straga. Institut napominje da unatoč tome, stražnje sjedalo ostaje najsigurnije mjesto za djecu.
Mjerenja za stražnje lutke pokazala su da se ozljede prsnog koša i ozljede glave ili vrata očekuju u Fordu i Ramu. Rizik od ovih ozljeda bio je nešto manji, ali još uvijek povišen u Silveradu. Za Tundru je rizik od ozljeda prsnog koša također bio viši zbog lošeg položaja pojasa, ali rizik od ozljeda glave ili vrata bio je tek nešto veći.