S obzirom na to da su terenska vozila i drugi veliki modeli automobila posebno problematični zbog svoje mase i veličine, naknade za parkiranje sa sadašnjih šest eura po satu trebale bi u Parizu porasti na 18 eura po satu. Više cijene vrijedile bi za vozila s motorima s unutarnjim sagorijevanjem težima od 1,6 tona i električne automobile teže od dvije tone. Dakle, ovom mjerom će najviše biti zahvaćeni vozači većih SUV-ova, benzinskih i dizelskih, ali i električnih.
Prema riječima Anne Hidalgo, gradonačelnice francuske prijestolnice, prilagodba naplate parkinga je nužna jer su automobili u Parizu posljednjih godina postali sve veći i teži. Ovakav razvoj doveo je do povećanja emisija onečišćujućih tvari i problema s prostorom u gradu. Ova situacija utječe i na potrebe pješaka i biciklista.
Više naknade za parkiranje uglavnom bi bile usmjerene na posjetitelje i ne bi vrijedile za stanovnike. Uz veće naknade za parkiranje, koncept smirivanja prometa uključuje i druge mjere, uključujući uvođenje zona od 30 km/h, proširenje biciklističkih staza i stvaranje područja bez automobila. Cilj ove politike je dugoročno smanjiti broj automobila u Parizu.
O odluci o poskupljenju parkinga posljednju riječ dat će građani 4. veljače 2024. godine na referendumu.