Vozači u blizini Hollistera u Kaliforniji uskoro će biti prvi korisnici u toj saveznoj državi, a tek drugi u cijelom SAD-u, koji će isprobati novo prometno raskrižje poznato kao turbokružni tok. Dužnosnici su uvjereni da će ovaj inovativni dizajn značajno povećati sigurnost na križanju cesta San Benito 25 i 156. Turbokružna raskrižja su prvi put osmišljena u Nizozemskoj 90-ih godina prošlog stoljeća, a dizajnirana su s idejom da se dodatno poveća sigurnost. Za razliku od drugih kružnih tokova s više traka, oni imaju povišene razdjelnike traka koji sprečavaju vozače da mijenjaju trake dok voze u krugu.
Cesta koja vodi do kružnog toka dizajnirana je tako da razvrsta vozače u trake prije nego što uđu u raskrižje. Tamo, pak, mogu jednostavno slijediti svoju traku, vozeći u raskrižju i završiti na ispravnom izlazu. Izgradnja ovog konkretnog turbokružnog toka započela je u ljeto 2022., a njegov treći trak konačno je pušten u promet prošli mjesec, javlja SF Gate. Očekuje se da će sada smanjiti broj nesreća na problematičnom raskrižju.
Tvrtka koja je provela radove, Caltrans, javlja da je, prije izgradnje turbo kružnog raskrižja, stopa sudara tamo bila više nego dvostruko veća od broja sudara na drugim sličnim raskrižjima diljem države. Prvi turbokružni tok je otvoren 2022. godine u Jacksonvilleu na Floridi. U usporedbi s klasičnim raskrižjima raskrižjima, turbokružni tokovi smanjuju broj sudara koji uzrokuju ozljede za 76 posto. Stručnjaci u Americi sve više potičnu izgradnju ovakvih kružnih tokova. U SAD-u kružna raskrižja nisu osobito popularna, ali njihovi sigurnosni rezultati očigledno mijenjaju prometnu paradigmu.