Već dugo Austrijanci rade na ovoj metodi gradnje, još od 2010. godine (patentirana je 2016. godine), a 2020. su prvi put krenuli u realizaciju. Na autocesti S7 podigli su dva mosta posebnom metodom, otvaranjem nosećih struktura, kao kišobranom. Građevinski radovi koji bi inače trajali mjesecima (postavljanje skela i konstrukcije), u ovom slučaju skraćeni su na tri dana.
Sami nosači sastoje se od tankozidnih montažnih elemenata s čeličnom armaturom i u početku su šuplji. Nakon što postignu konačni vodoravni položaj, napunjeni su betonom.
Nova metoda gradnje mosta ne samo da štedi vrijeme, već i novac, a trajnost mosta jednaka je, ako ne i bolja, nego mostovi izgrađeni drugim metodama. Uravnotežena metoda spuštanja (ili metoda podizanja pri izgradnji mostova s visokim stupovima) osobito je povoljna za postavljanje mostova na teškim terenima ili terenima koji se ne bi trebali narušavati – na primjer rezervatima prirode.
Dvije su konstrukcije dovršene, most Lahnbach i most u okrugu Lafintz. Metodu je patentirao i provodi je TU Wien, odnosno Tehnički fakultet u Beču.