Novo istraživanje: Sigurniji su taksiji bez vozača?

Waymov izvještaj odgovor je na kritike automobila bez vozača koje su porasle posljednjih mjeseci otkako se u San Franciscu dogodila teška nesreća

Waymo, tvrtka za prijevoz putnika koja upravlja taksi flotama bez vozača u Los Angelesu, San Franciscu i Phoenixu, kaže da je dokazala da su taksiji bez vozača sigurniji od klasičnih taksija. Tvrtka je prikupila statistiku nesreća nakon 1,8 milijuna kilometara vožnje bez vozača. Ovo je prvi put da je vožnja bez vozača analizirana u tako velikom opsegu.

Zaključci: 6,7 puta je manja vjerojatnost da će automobil bez vozača sudjelovati u sudaru s tjelesnim ozljedama. Čak je 2,3 puta manja vjerojatnost da će taksiji bez vozača sudjelovati u sudaru koji je prijavljen policiji.

Waymov izvještaj odgovor je na kritike automobila bez vozača koje su porasle posljednjih mjeseci otkako se u San Franciscu dogodila teška nesreća. Naime, u listopadu je automobil bez vozača konkurentskog taksi prijevoznika Cruise (General Motors) pregazio ženu. Ženu je još udario drugi auto koji je pobjegao s mjesta zločina. Nakon toga, i automobil bez vozača ju je pregazio i zaglavio ispod automobila te vukao po asfaltu sedam metara. Ta nesreća i nekoliko drugih incidenata potaknuli su General Motors da zaustavi proizvodnju taksija bez vozača u studenom i prekine ulaganja u taksije bez vozača. Taksi tvrtka još uvijek posluje s automobilima, ali sada je za uoravljačem vozač koji je spreman intervenirati ako postoji potreba za tim.

Waymo, pak, dokazuje suprotno, da su autonomni taksiji sigurniji.