Nova tvornica BYD-a proizvodit će isključivo automobile koji će preplaviti kontinentalno tržište. Zasad se rokovi drže, iako još nijedna cigla nije položena na zemlju. Međutim, izvedbeni planovi koje je otkrio BYD jamče da će se postrojenje graditi u različitim fazama i da će za tri godine biti operativno za proizvodnju prvih vozila. Kratko je to vrijeme ako uzmemo u obzir veličinu projekta, ali ako se Kinezi po nečemu ističu zadnjih godina, onda je to brzina. Oni grade, razvijaju i proizvode brže od bilo koga drugoga.
Europske marke već znaju koliko vremena imaju prije nego što najveća kineska tvrtka za proizvodnju električnih automobila uđe u Europu s punim kapacitetom. Dok svi pretpostavljaju da će se BYD-ova mađarska tvornica fokusirati isključivo na električna vozila, Kinezi je opisuju kao New Energy Vehicle (NEV) tvornicu, termin koji koriste za opis svih plug-in vozila, bilo da su 100% električna ili plug-in hibridna.
S novom tvornicom BYD želi izbjeći moguće europske carinske kazne na uvoz vozila iz Kine. Hoće li europska auto industrija do tada biti spremna za novog velikog igrača?