Dva najveća proizvođača baterija udružuju snage kako bi razvili tehnologiju koja najviše obećava, a Vlada želi da njezina industrija nadvlada ostale svjetske konkurente i priprema vitalni savez koji će se usredotočiti na razvoj sljedeće generacije baterija, solid-state (čvrsta baterija) baterija. Među članovima tog novog think-tanka su najveći proizvođač automobila (i jedan od najvećih proizvođača baterija) BYD i najveći svjetski proizvođač baterija CATL.
CATL je najveći proizvođač baterija na svijetu i već se etablirao kao vodeći igrač u energetskom segmentu električnih vozila. S BYD-om, zajedno čine više od 50% svjetske proizvodnje baterija za električne automobile. Tome treba pridodati BYD-ovu ulogu globalnog proizvođača vozila i činjenicu da je već drugi najveći proizvođač električnih automobila u svijetu, a nadmašuje ih samo Tesla. Zasad. Kako ističu izvori, ovom parterstvu, predvođenom kineskom vladom, pridružuju se i druge prestižne tvrtke kao što su NIO, CALB, EVE Energy i Gotion High-Tech, između ostalih. Vlasti su vrlo jasne oko toga što bi trebao biti glavi cilj ovog saveza: uvesti solid-state baterije u proizvodnju, što prije, to bolje.
Premda se čini da im gotovo cijela industrija vjeruje u budućnost električne mobilnosti i dalje je nekoliko izazova. Jedan od njih, možda i glavni, jest masovna proizvodnja. Kina se želi usredotočiti na to i nada se značajnom napretku koji će navedenim tvrtkama omogućiti da dominiraju tržištem još puno godina. Državne potpore osigurat će Ministarstvo industrije i informacijske tehnologije, Ministarstvo znanosti i tehnologije i Nacionalna uprava za energetiku. Zajednički istraživački i industrijski rad će osigurati da Kina postane automobilska elektrana. Kina ima druge moćne rivale ispred sebe, a glavni je Toyota. Japanci kažu da će njihove solid-state baterije krenuti u proizvodnju 2027. godine, ali će u početku proizvodnja biti ograničena, a baterije skupe.