Neobični CR-V: Honda ima poseban plug-in hibrid koji ide i na vodik!

Honda predstavlja novi auto s revolucionarnim pogonskim sklopom. Honda CR-V eFCEV s nultom emisijom je automobil na vodik i plug-in hibrid - sve u isto vrijeme

Koji je pogonski sklop zaista najbolji za svakodnevnu upotrebu i okoliš? Električni, vodik, plug-in hibrid, full hibrid ili nešto drugo? Debata je življa nego što je bila godinama. Mnogi ljudi vjeruju u vodik, ali do sada se tehnologija nije proširila. Honda ima novi adut s novim Hondom CR-V-om eFCEV, a tehnologija je  uzbudljiva i inovativna.

Novi automobil nije ništa drugo nego plug-in hibrid koji se također može napajati vodikovom gorivom ćelijom. Automobil je tako prvi plug-in hibrid na svijetu koji radi na vodik. Kao i sva vozila na vodikove gorive ćelije, automobil pokreće elektromotor. Razlika je u tome što automobil ima i veliku bateriju od 17,7 kWh koja se može napuniti električnom energijom. Osim toga, automobil ima dva spremnika vodika koji sadrže 4,3 kg vodika.

Automobil emitira samo vodenu paru i Honda se nada da će kombinirati najbolje od oba svijeta. Automobil ima domet samo na baterije od 47 km, dok mu vodik daje dodatnih 435 km dometa. Glavna prednost rada baterije je u tome što postajete manje ovisni o pronalaženju vodikovih stanica, što može biti izazov. Doduše i s ovim električnim dometom i rasprostranjenošću punionica također može biti problem.

Ukupna snaga sustava je 175 KS, a pogon je na prednje kotače. Ostatak automobila je Honda CR-V posljednje generacije. Goriva ćelija proizvodi se u Ohiju u Sjedinjenim Državama zajedno s GM-om.