Renault će nastaviti s ponudom motora s unutarnjim sagorijevanjem u sljedećem desetljeću paralelno s električnim vozilima. Strategiju “dvije noge” otkrio je CEO marke Fabrice Cambolive. Nada se da će pristup omogućiti proizvođaču automobila da reagira na tržišne trendove nakon usporavanja prodaje električnih vozila.
Za razliku od drugih, Renault je bio relativno oprezan u najavama svojih EV ambicija. Još 2022. izvršni direktor grupe Luca de Meo predvidio je da će se Renaultova europska linija do kraja desetljeća sastojati isključivo od električnih vozila, ali je dodao da će to u konačnici ovisiti o tržišnim uvjetima. Na širem planu, tvrtka je najavila da ne predviđa svijet u kojem će benzinska i hibridna vozila predstavljati manje od 40 posto tržišta 2040. godine. Sada se čini da je Renault revidirao svoje planove. Govoreći za Automotive News Europe na sajmu automobila u Ženevi, Cambolive je izjavio da će marka nastaviti s proizvodnjom benzinaca i hibrida u svakom segmentu. Dakle, 2030. godina više nije granica kad će Renault ukinuti benzince i hibride (a može i dizelaše).
U međuvremenu, Renault i kineski proizvođač Geely su u procesu formiranja zajedničkog ulaganja u omjeru 50-50 u kojem će dvije grupe razvijati motore s unutarnjim sagorijevanjem i hibridne motore. Partneri će proizvoditi motore za brendove Renaulta i Geelyja, uključujući Volvo, Proton, Nissan, Daciju, Mitsubishi i Punch Torino, a mogli bi čak isporučivati i drugim proizvođačima automobila.