U siječnju je zaplovio prvi BYD-ov brod za prijevoz automobila, a u sljedeće dvije godine planira kineski proizvođač automobila dodati dodatnih još sedam takvih plovila. Prvi teretni brod izgrađen za BYD može nositi do 7000 vozila. Dovršen je u brodogradilištu CIMC Raffles, dok je novogradnja sljedeća dva teretna broda nedavno započela u Guangzhou. Izrađuje ih CSSC Offshore & Marine Engineering i svaki će imati kapacitet za prijevoz 7000 vozila.
Kina je prošle godine postala najveći svjetski izvoznik automobila, preuzevši krunu od Japana. BYD vjeruje da može smanjiti troškove prijevoza vlastitim plovilima umjesto plaćanja pretjeranih naknada za iznajmljivanje brodova, izvještava Nikkei Asia.
Kineskim proizvođačima automobila očajnički su potrebni novi brodovi kako bi zadovoljili sve veću potražnju. Od studenog prošle godine bilo je samo 40 brodova za prijevoz automobila u vlasništvu kineskih brodarskih kompanija s ukupnim kapacitetom od približno 110.000 vozila. Japanske brodarske tvrtke imaju brodove s ukupnim kapacitetom od 1,6 milijuna vozila. Čak i Norveška ima kapacitet od 930.000 vozila.
Nije samo BYD taj koji želi osigurati veći kapacitet dostave. SAIC planira osigurati 14 brodova za prijevoz automobila, a neki od njih će imati kapacitet za prijevoz 9000 vozila. Kineski brodovlasnici u studenom su naručili 37 brodova s ukupnim kapacitetom od 290.000 vozila.