Električni automobili mogu oporaviti do 40 posto energije koja se koristi tijekom vožnje. To je dokazano u novom testu koji je Njemački autoklub (ADAC). Zahvaljujući regeneraciji elektromotora, energija se može vratiti u prilikom vožnje nizbrdo i kada vozač otpusti papučicu gasa. Koliko učinkovito automobil može regenerirati energiju ovisi o mnogim faktorima, poput nagiba, elektromotora i baterije.
U testu se električni automobil Dacia Spring vozio duž dionice u Alpama. U jednom smjeru, koji se uglavnom sastojao od uzbrdica, potrošnja je iznosila 26,4 kWh/100 km. No, u drugom smjeru potrošnja je bila –7,1 kWh/100 km. BMW i7, težak preko 2,8 tona, potrošio je nevjerojatnih 59,3 kWh/100 km u jednom smjeru, ali -26,3 u drugom. Najveći potencijal uštede je u gradskom prometu, gdje je prethodni test organizacije Green NCAP pokazao da električni automobili mogu oporaviti više od 30 posto korištene energije.
Potrošnja u kWh/100 km.
Automobil Uzbrdo Nizbrdo
Spring Dacia 26,3 -7,05
Tesla Model Y 48,8 -17,6
BMW i7 59,3 -26,3