Prema procjeni konzultantske tvrtke Berylls, specijalizirane za automobilsku industriju, električni automobili, koji na tržište rabljenih automobila dolaze s prosječnim rokom zadržavanja od tri godine, kao automobili u leasingu, na primjer, u startu koštaju 43.600 eura. Dakle, kada su kupljeni kao novi automobili, u salonu. Trogodišnji rabljeni električni automobil sa 60.000 kilometara prijeđenih kilometara u tom je razdoblju prosječno izgubio vrijednost od 57 posto, odnosno 24.800 eura. Prema izračunima stručnjaka, gubitak vrijednosti prosječnog električnog automobila je dvanaest posto, odnosno, oko 5600 eura u usporedbi benzincem.
Vrijednost te razlike čak premašuje izvorno isplaćenu državnu subvenciju u Njemačkoj. Berylls je analizirao zašto električni automobili brzo gube na vrijednosti. Novi modeli električnih automobila, s većim dometom i nižim cijenama, ulaze na tržište i izravno konkuriraju mladim rabljenima koji su u startu (kao novi) bili skuplji i imaju kraći domet. Zbog toga rabljeni nisu toliko atraktivni. Mnogi rabljeni električni automobili veliki su i skupi SUV-ovi, ne spadaju u kategoriju masovnog tržišta, što ih mnogim kupcima rabljenih čini nezanimljivima.
Konzultantska tvrtka zaključuje da na tržištu rabljenih automobila jedva da ima nade za trenutnu generaciju električnih automobila.