Hyundaijev odjel za mobilnost, Hyundai Mobis, pokušava smisliti nove načine kako električne automobile učiniti učinkovitijima. Jedna od metoda mogla bi biti ponovno uvođenje velikih rešetki na prednjem dijelu automobila, nešto što je tradicionalno na automobilima s motorima s unutarnjim sagorijevanjem, a mislilo se da će s električnim vozilima nestati.
Hyundaijevi inženjeri zaključili su da aktivni aerodinamički zračni sustav u rešetki prednje maske može pomoći u optimizaciji protoka zraka i smanjenju potrošnje električne nergije. Sve se sastoji od četiri dijela, koje Hyundai naziva Active Aero Hood (AAH), Active Air Flap (AAF), Active Air Curtain (AAC) i Active Air Skirt (AAS).
Sustav automatski otvara i zatvara dijelove rešetke i poklopca motora, te preklapa spojlere, što smanjuje otpor zraka tijekom brze vožnje i poboljšava potrošnju. Sustav također omogućuje usis zraka i oslobađanje zraka, što poboljšava učinkovitost hlađenja baterije i kontrolira protok zraka. Sve u svemu, Hyundai Mobis vjeruje da može poboljšati domet električnih automobila do 20 km.
Hyundaijev video prikazuje različite funkcije aerodinamičkog sustava.