Jeftino vozilo uzbunilo je i Amerikance: Kineski proizvođači mogli bi izbrisati našu autoindustriju!

Premda se BYD Seagull još ne prodaje na američkom tlu, BYD se širi brzo i globalno

Nedavno je kineski BYD-ov jeftini električni automobil Seagull utjerao strah u europske automobilske divove. Sada se zabrinutost širi i na Sjedinjene Države, gdje se boje što će se dogoditi s domaćom industrijom i proizvodnjom. Bivši izvršni direktor GM-a, Terry Woychowski, vjeruje da se američka autoindustrija nalazi na raskrižju i nazvao je događaj ključnim.

BYD-ov Seagull nastavlja utjerivati strah na Zapadu. Automobil, koji neće koštati više od 8.800 eura na domaćem tržištu, zabrinjava divove u SAD-u i Europi premda još nije niti pušten u prodaju. Istodobno, BYD je najavio da ne planira ući na američko tržište automobila u bliskoj budućnosti. No najava nije umirila velike američke igrače koji se boje što će jeftini električni automobili poput Seagulla i drugih pristupačnih modela učiniti kada dođu na sjevernoameričko tržište.

Bivši izvršni direktor General Motorsa, a sada izvršni direktor Caresoft Globara, Terry Woychowski, vjeruje da će to promijeniti automobilsku industriju i nazvao događaj značajnim.

– To je poziv na buđenje za ostatak autoindustrije – rekao je Woychowski za CNBC.

Savez za američku proizvodnju, je organizacija koja promiče američko poduzetništvo i proizvodnju, ima slična stajališta koje je eleborirao u izvještaju prošlog mjeseca.

– Uvođenje jeftinih kineskih automobila – koji su toliko jeftini jer ih podupire kineska vlada – na američko tržište moglo bi izbrisati američku autoindustriju – naglasila je organizacija.

Premda se BYD Seagull još ne prodaje na američkom tlu, BYD se širi brzo i globalno. Mnogi misle da je samo pitanje vremena kada će vozila kineskih marki doći u Sjedinjene Države, piše CNBC.