Krajem osamdesetih bilo je razdoblje automobilskog eksperimentiranja. BMW je žalio pokazati svoje tehnološke sposobnosti pa je pripremio koncept na bazi serije 7 (E92), koji je nazvao Goldfisch ili Zlatna ribica.
U ovu ribicu koja izgledom više podsjeća na morskog psa ugrađen je V16 motor, kojemu je baza bio BMW-ov V12. Obujam motora bio je 6,65 litara, a snaga 409 KS. Blok motora bio je aluminijski, imao je dva ventila po cilindru, BMW je naglasio okretni moment od 613 Nm te masu motora od 310 kilograma (bez goriva i ulja). Motor je ugrađen sprijeda, a zbog manjaka prostora hladnjak je preseljen u prtljažnik.
Nakon što je 1988. predstavio sedmicu s V16 motorom BMW je naglasio da odustaje od ovog agregata. Službeno, Bavarci su odlučili da ne žele pokrenuti novu utrku u naoružanju s ostalim njemačkim proizvođačima automobila, odnosno da ne žele potaknuti razvoj sve većih i snažnijih motora. Inače, tek par mjeseci kasnije, BMW je predstavio V12 motor s 380 KS za model 850CSi. Kao da to nije bila utrka u naoružanju…