Koliko ljudi ne kupuje Tesle zbog Elona Muska: Analitičari su izračunali…

Loša reputacija Elona Muska u dijelu jevnosti te njegovi politički stavovi, koji su ponekad kontroverzni, očigledno odbijaju dio kupaca

Sve manje ljudi razmišlja o kupnji Tesle kao sljedećeg (električnog) automobila. Postupci, ispadi i, općenito, polarizirajuća osobnost Elona Muska, izvršnog direktora tvrtke, čini se da tjeraju kupce zainteresirane za električne automobile te marke, pokazalo je istraživanje konzultantske tvrtke Caliber. Ocjena razmatranja za Teslu, tj. namjera kupnje, u studiji Calibera, pala je na 31% u veljači. To je manje od polovice najviše vrijednosti od 70% u studenom 2021. godine, kada je Caliber počeo pratiti interes potrošača za marku. Teslin rezultat pao je 8 postotnih bodova u odnosu na siječanj, dok su rezultati Mercedesa, BMW-a i Audija, koji proizvode i benzinske i električne modele, blago porasli u istom razdoblju, popevši se s 44% na 47%.

Premda je Tesla nastavio bilježiti snažan rast prodaje prošle godine, potpomognut agresivnim snižavanjem cijena, to nije bio slučaj u prvom kvartalu 2024. godine. Ovaj pad prodaje još je jedan znak da Teslina dominacija na tržištu električnih automobila blijedi. Uz sve žešću i brojniju konkurenciju, Teslin ugled i uvijek kontroverzna osobnost Elona Muska ne pomažu.

Loša reputacija Elona Muska u dijelu jevnosti te njegovi politički stavovi, koji su ponekad kontroverzni, očigledno odbijaju dio kupaca.