Ovaj Ferrari F12tdf ima 7,3-litreni V12 i 780 KS koji bi mu teoretski omogućili ubrzanje od 0 do 100 km/h za 2,9 sekundi i maksimalnu brzinu od 340 km/h. Međutim, prototip Ferrarija F12tdf iz 2014. koji se prodaje na aukcijskoj stranici Bring a Trailer ima najveću brzinu od samo 24 km/h. Ipak, ima onih koji ga žele te će za njega ponudit 420.000 eura ili 450.000 dolara.
Zašto Ferrari u savršenom voznom stanju jedva prelazi 20 km/h? Riječ je o prototipu. Nakon što je njegova funkcija završila, Ferrari je softverski ograničio automobil i motor tako da se može koristiti samo kao ukrasni element. To je uobičajena praksa u industriji i nije jedinstvena za Ferrari. Marke ne žele da se prototipovi koriste na cesti kako bi izbjegli buduće sudske sporove i loš publicitet. Također, prototip ne zadovoljava standarde marke u pogledu završne obrade, opreme i iznad svega pouzdanosti.
Trgovac ga je uvezao u Sjedinjene Države kao izložbeni automobil, što je bio jedini legalni način za to. Nakon nekoliko godina ovaj ga je trgovac odlučio prodati, premda ga je nemoguće registrirati i koristiti na cesti. Naime, osim skromne brzine nedostaje broj šasije. Štoviše, na više mjesta piše da vozilo nije legalno za korištenje na cesti.
Pravi rabljeni Ferrari, koji doista može potegnuti do 340 km/h, sada košta negdje oko milijun dolara.