Čini se da nema kraja problemima za američkog proizvođača zrakoplova Boeing. Javio se novi zviždač, koji je izazvao zabrinutost oko procesa proizvodnje što bi moglo dovesti do pucanja zrakoplova u zraku. Savezna uprava za zrakoplovstvo (FAA) počela je istraživati probleme koje je iznio inženjer Sam Salehpour, koji je radio na montažnoj traci Boeingovog 787 Dreamlinera. Salehpour je naveo da su dijelovi trupa 787 Dreamlinera neadekvatno osigurani i da bi mogli puknuti tijekom leta nakon brojnih putovanja.
Inženjer je detaljno raspravljao o svojim tvrdnjama u korespondenciji s FAA-om i intervjuima s američkim nacionalnim novinama. Salehpour je naglasio da problemi nastaju u spajanju i pričvršćivanju dijelova trupa. Inženjer tvrdio da ovi dijelovi, nabavljeni od raznih proizvođača, nisu unificirani na rubovima, što komplicira proces sastavljanja. Premda je Boeing priznao da su napravljene proizvodne prilagodbe, predstavnik tvrtke izjavio je da nije bilo utjecaja na trajnost ili dugovječnost konstrukcije zrakoplova, piše New York Times.
Debitirajući 2011., nakon nekoliko odgoda, 787 je postao pionir među komercijalnim mlažnjacima s glavnom strukturom temeljenom prvenstveno na kompozitnim materijalima, prvenstveno plastici ojačanoj ugljičnim vlaknima. Ovi materijali nude prednost u težini u odnosu na tradicionalne metale poput aluminija. No ograničeno je razumijevanje njihove izdržljivosti u radikalnim uvjetima rada, odnosno leta.
Salehpour tvrdi da je Boeing koristio brza rješenja, što je dovelo do upotrebe pretjerane sile kako bi se spojili dijelovi Dreamlinera. Prema njegovim riječima, ta sila je prouzročila izobličenje kompozitnog materijala, što bi moglo pogoršati učinke zamora i prouzročiti da se kompozit slomi prije vremena, prenosi NYT.
Novi je to problem za Boeing koji se već nosi s nizom nesreća i problema na zrakoplovu 737 Max.