Prije deset godina kvarovi baterija kod električnih automobila i plug-in hibrida bili su posebno alarmantni. No vremena se mijenjaju… Sada studija koju je proveo Recurrent pokazuje da se litij-ionska baterija u električnom automobilu vrlo rijetko kvari i da, kada se dogodi, popravke uglavnom pokrivaju jamstva. U nekim slučajevima, jamstvo se produljuje do 8 godina i to vam daje povjerenje pri kupnji jednog od ovih vozila. Razlog za manjak brige je evolucija baterijskih paketa, koji su već 2015. otkazivali u samo 1,6% slučajeva, u usporedbi sa 7,5 odnosno 3,9% zamjena koje su bile potrebne 2011. odnosno 2014. godine.
Za sastavljanje izvještaja korišteno je 15.000 automobila. Budući da su mnogi od ovih automobila s nultom emisijom pušteni u promet prije nekih šest godina, ono što za sada mogu pokazati jest da nema preuranjenih kvarova. Degradacija baterija nije linearna, već je nešto uočljivija u početku, a zatim se stabilizira te potom nema većih promjena. Drugim riječima, događa se ista stvar, sa svim razlikama, kao i kod bilo kojeg drugog elektroničkog uređaja, poput mobilnog telefona ili prijenosnog računala. Ostaje za vidjeti hoće li baterije doista trajati 15 ili 20 godina koliko su proizvođači obećali, ali studije poput Recurrentove pokazuju da je evolucija tehnologije stvarna i da vijek trajanja nadilazi kritičare s manjkom argumenata.