Statistički podaci objavljeni za svibanj 2024. pokazuju da je prodaja električnih vozila u Njemačkoj pala za značajnih 30,6 posto u usporedbi s istim mjesecom 2023. godine. Pad je dramatičan, a velikim je dijelom uvjetovan činjenicom da više nema subvencija za kupnju električnih vozila. Njemačka vlada ih je ukinula na početku godine.
Od 236.425 novih automobila registriranih u Njemačkoj prošli mjesec, rast prodaje benzinaca je 2,1 posto te oni imaju najveći udjel od 38 posto. Dizelski automobili su na drugom mjestu s 19 posto i rastom od 3,2 posto. Prodaja hibrida ostala je nepromijenjena, dok su plug-in hibridi zabilježili marginalni porast od 1,7 posto. Ukupna prodaja svih vozila u Njemačkoj pala je za 4,3 posto u svibnju 2024. u usporedbi sa svibnjem 2023.
Kad smo već kod električnih automobila, Tesla je u svibnju doživio najveći pad od svih marki, s padom prodaje od 64% u odnosu na prethodnu godinu. Od početka godine pad je 41,4%.