Direktor Maercedesa Ola Källenius oodustao je od tranzicije na samo električne automobile. Mercedes će, kaže prvi čovjek tvrtke, sada ulagati u razvoj elektrificiranih visokotehnoloških motora s unutarnjim sagorijevanjem, čitaj plug-in hibrida.
– Trajat će to daleko u sljedećem desetljeću – kaže Ola Källenius.
Prvo je Mercedes morao odustati od odluke o ukidanju benzinskih i dizelskih motora, najavljenom 2030. godine. Sada je objavljeno da će Mercedes uložiti velika sredstva u buduće motore s unutarnjim sagorijevanjem, točnije 14 milijardi eura. Spominju se tu i digitalizacija, ali i elektromobilnost, koja više nije prioritet.
Ova odluka znači da Mercedes projicira da će u svojim automobilima imati najsuvremenije pogonske sklopove s motorima s unutarnjim sagorijevanjem i nakon 2030. godine. Uglavnom se radi o najsuvremenijim plug-in hibridima, koji će voziti na električni pogon više od 100 km, ali i koristiti motore s unutarnjim sagorijevanjem na dužim putovanjima, piše WirtschaftsWoche.
Prvi konkretan dokaz nove strategije bit će ažurirana S-klasa koja će stići sredinom 2026. godine. Imat će novi plug-in hibridni pogon s produženim električnim dometom i štedljivošću na dugim prugama. Ola Källenius sada misli da će 2030. godine svaki drugi automobil imati visokotehnološki pogon, odnosno hibridni ili plug-in hibridni pogon. Donedavno su on i drugi menadžeri u autoindustriji mislili da će tu poziciju zauzeti električni automobili… Vremena se mijenjaju, električna revolucija je malo usporila pa treba zaraditi na onome što kupci žele.