Sporazumom koji su 1991. potpisali češka vlada i VW, Škoda je ušla u njemački koncern koji postaje i njezin većinski vlasnik. Ubrzo je kriza na automobilskom tržištu uzrokovala pad prodaje automobila, a VW je bio prisiljen drastično rezati troškove i otpustiti čak 12.000 radnika širom svijeta. VW je svoje investicije u Škodu srezao na 3.75 milijardi DEM, što je značilo da će češka podružnica ostati za prvo vrijeme bez nove tvornice motora. No Škoda je svejedno bila jedina marka u koncernu čija je prodaja konstantno rasla po godišnjoj stopi od čak 15 posto. Već 1994. javnost je čekala na prvi novi model Škode kao znakoviti simbol ozbiljnih namjera VW-a.
Usporedo je tvornica u Mladoj Boleslavi dobila i certifikat ISO 9002 čime se željelo pozicionirati Škodu u kvalitativnom smislu kao pravi europski brand. Prva serijska Felicia sišla je sa proizvodnih traka tvornice 17. listopada 1994. u 10.20 sati. Ime je bilo reinkarnacija modela Škode iz 1961., a radilo se o latinskoj riječi Felicitas koje je označavalo sreću. Felicia je na prvi pogled odavala da se radilo o modernom automobilu oblih linija, inovativnog i kvalitetnog interijera, u svemu potpuna suprotnost u odnosu na prethodnika – model Favorit. Čak 1187 potpuno novih ugrađenih dijelova distanciralo je Feliciju od Favorita, a što je definitivno bila garancija da je razlika u kvalitativnom smislu vrlo jaka. Po prvi puta u Škodi ste mogli naći ABS, klima uređaj, zračni jastuk za vozača i suvozača, servo upravljač, grijač vozačkog sjedišta, koje je bilo podesivo i po visini, blokadu paljenja, putno računalo, interijer u koži…
Felicia s pet vrata je Favorit nadrasla u dužini za 40 mm i u širini za 15 mm, a prtljažnik je povećan za 21 litru. Od motorizacije Felicia je nudila četverocilindarski benzinac s 1289 ccm (40 kW/54 KS i 50 kW/68 KS) te od 1995. jači 1,6 MPI s 55 kW/75 KS. Od dizelaša je ponuda sadržavao samo 1,9 litarski agregat s 47 kW/64 KS. Cijenom je Felicia bila za 2700 DEM jeftinija od VW Pola, a simbioza dobre cijene i kvalitete rezultirala je ubrzo listom čekanja od tri mjeseca. Felicia Combi 1995. proširila je sretnu obitelj kojoj se ubrzo priključuju Felicia Vanplus te Pick-Up. Felicia Fun je bilo ime limitirane serije od 4000 primjeraka žutih automobila s interijerom 2+2. Upravo sa Felicijom je Škoda u čast 100 godina marke predstavila po prvi puta luksuznu ediciju Laurin&Klement.
Zahvaljujući Feliciji Škoda automobili prodavali su se bolje nego ikada u povijesti marke. Tvrtka je imala 200 zastupnika u Češkoj i preko 2000 širom svijeta. Dvije trećine proizvodnje odlazilo je na tržište u jednoj od 60 zemalja svijeta. Škoda je 1991. u češkoj prodavala svega 27.000 automobila, da bi 1995. na domaćem tržištu prodaja dosegla nevjerojatnih 123.000 jedinica.
Svoju svestranost Felicia je pokazala i sportskim uspjesima. Između 1995. i 1997. u ponudi je Škoda imala kit car verziju za Svjetsko reli prvenstvo. U prvoj sezoni ekipa Škode osvojila je treće mjesto u klasi sa anemičnim motorom 1,3 litre koji je bio daleko najslabiji među konkurencijom. Zatim je 1997. osvojeno i drugo mjesto u klasi s ipak nešto jačim 1,5 litarskim motorom.
Nakon što je 1998. faceliftom Felicije najavljena buduća Octavia karijera Felicije završava u lipnju 2001. nakon 1.401.489 proizvedenih primjeraka.
Prva generacija nasljednika, modela Fabia, već je bila na tržištu od 1999. godine.