U Americi je mnogo toga predimenzionirano, široke su ceste pa su i, recimo, veliki pick-upovi tamo kao ribe u vodi. U Europi biste se s njima mučili kao vaš osnovnoškolac ili srednjoškolac s nagomilanom zadaćom u online nastavi. Amerika je obećana zemlja za ekscese, a jedan od njih je 30.5 metara dugačka limuzina s 26 kotača, bazirana na Cadillac Eldoradu, službeno najduži automobil na svijetu, član Guinnessove knjige rekorda, uz čovjeka koji je pola sata držao dah u ostavi, psa koji je lovio vlastiti rep 12 sati i jogurta koji se nije ukiselio na ljetnom suncu puna četiri sata.
Šalu na stranu, ovu kompoziciju na kotačima konstruirao je početkom 90-ih godina kolekcionar Jay Ohberg, koji je automobil prikladno nazvao – The American Dream. San na kotačima napravljen je iz dva dijela, a dvije prostorije ne spajaju knauf ploče nego harmonika vrata, kako bi se osigurala elastičnost u zavojima. Zbog velikih dimenzija Cadillacom su upravljala dvojica vozača, jedan se bavio uobičajenim poslovima, a drugi je upravljao kotačima na stražnjoj osovini – kako bi skretanja bila koliko toliko olakšana.
U Cadillac su ugrađena dva motora, pogon je samo na prednje kotače kako bi se izbjeglo kardansko vratilo koje bi bilo dugo poput obećavane nizinske pruge Rijeka – Zagreb, a od prostorija i opcija za razonodu velika kabina krije malo igralište za golf, jacuzzi, vodeni krevet pa čak i helipad za letjelice u stražnjem dijelu. Sve ovo čini ga idealnim prijevoznim sredstvom za, na primjer, mafijaša i bonvivana Tonyja Montanu u filmu Lice s ožiljkom.
Rekorder je bio u lošem stanju, vlasništvu je Dezerland Park Auto Museuma iz Orlanda (Florida), ali 2019. krenula je temeljita obnova… Obnovu je proveo entuzijast Michael Manning.
Trebalo je tri godine i preko 250.000 dolara, ali na kraju je automobilu vraćen stari sjaj. Manning, međutim, kaže da ova verzija automobila neće uskoro krenuti na cestu jer je preduga.
– Napravljen je da bude izložen – zaključio je Manning.