Kupnja rabljenog automobila zapadnjački je fenomen. U Kini, Indiji i na Bliskom istoku rabljeni automobili opcija su samo za nekoliko vozača, prema istraživanju konzultantske tvrtke Arthur D. Little yields. Dok većina ispitanika iu SAD-u (61 posto) iu Europi (52 posto) navodi da će kupiti rabljeni automobil kao svoj sljedeći automobil, udio kupaca rabljenih automobila u Kini je samo 1 posto. Udio rabljenih kupaca također je nizak u Indiji (4 posto), jugoistočnoj Aziji (7 posto) i Saudijskoj Arabiji (10 posto).
Prema mišljenju stručnjaka, razlog niske potražnje za rabljenim automobilima u azijskim gospodarstvima u razvoju vjerojatno nije samo u činjenici da je novo – novo i mogućnosti da si ga priuštite. U mnogim državama tržište rabljenih vozila je nerazvijeno, odnosno na njemu nema dovoljno kvalitetnih vozila. Međutim, čak i u razvijenom Japanu, udio kupaca rabljenih automobila je samo 20 posto. Čini se da ja i azijska kultura nešto drugačija. Izgleda, naime, da nije poželjno kupovati automobil koji je već bio u vlasništvu druge osobe.