Škoda Motorosport uzeo je u svoje ruke električni Enyaq: Ovo je rezultat!

Kočioni sustav proizvodnog modela zamijenjen je ugljično-keramičkim kočionim diskovima i novim sustavom hlađenja kočnica.

Škoda Motorsport, poznati sportski odjel još poznatijeg proizvođača, predstavio je koncept sportskog automobila baziranog na električnom SUV-u Enyaqu. Ovaj ljuti Čeh nazvan je Enyaq RS Race. Kažu u Škodi da ovaj primjerak služi kao pilot projekt za buduće proizvodne modele. Niži i širi konceptni automobil uključuje inovativne, održive dijelove od biokompozita koji pružaju istu krutost i težinu kao karbonska vlakna, pridonoseći ukupnom smanjenju težine od 316 kg u usporedbi sa Škodom Enyaq Coupé RS na kojoj se temelji.

Inženjeri Škode Motorsport razvili su električni trkaći automobil za koji kažu da je na cesti sličan Fabiji RS Rally2, poznatom modelu koji se natječe i u jednoj od klasa Svjetskog reli prvenstva. Razvoj Enyaqa RS Race započeo je 2023. godine. Temeljen na Škodi Enyaq Coupé RS, konceptni automobil koristi isti električni pogonski sklop, ali je 70 mm niži, 72 mm širi sprijeda i 116 mm širi straga.

Dijelovi od biokompozita, koji sadrže lanena vlakna u karoseriji i unutrašnjosti, pomažu smanjiti masu automobila. Osim toga, koncept ima brojne vizualne i tehničke izmjene, uključujući širu, spuštenu šasiju, redizajnirane odbojnike, kao i modificirane amortizere i opruge. Potpuno novi kočioni sustav visokih performansi, trkaća sjedala i sigurnosni kavez osiguravaju dodatnu aktivnu i pasivnu sigurnost. Zatamnjena prednja svjetla imaju prepoznatljiv Škoda Motorsport logo, s kućištima prednjih svjetala modificiranim za prilagodbu većim kotačima. Zatamnjena su i stražnja svjetla.

Kočioni sustav proizvodnog modela zamijenjen je ugljično-keramičkim kočionim diskovima i novim sustavom hlađenja kočnica. Konceptno vozilo opremljeno je hidrauličnom ručnom kočnicom s dugom polugom i sustavom pedala iz Škode Fabije RS Rally2. Umjesto standardnog DCC ovjesa, ugrađen je poseban sportski ovjes koji omogućuje individualno podešavanje tvrdoće opruga, kompresije i povratnih postavki.

Kotači od 20 inča opremljeni su gumama niskog profila. Dva elektromotora s ukupno 250 kW, i baterija od 82 kWh identični su onima u proizvodnom modelu. Poput Škode Enyaq Coupé RS, najveća brzina je 180 km/h, ali lakši Enyaq RS Race sada može ubrzati od 0 do 100 km/h za manje od pet sekundi.