Bosch ulaže velika sredstva u tehnologije bazirane na vodiku. Očigledno pje procjena njemačke kompanije da u tim sustavima leži budućnosti, preda se zasad kao veliki pobjednik čini električna mobilnost, barem kad su alternativni sustavi u pitanju. Prošlog ljeta Bosch je započela masovnu proizvodnju sustava gorivih ćelija bodika u Stuttgartu. Već je zaprimio narudžbe od proizvođača kamiona iz Sjedinjenih Država, Europe i Kine. Naime, američki proizvođač kamiona Nikola nudi probne vožnje u kamionu s pogonom na Boschove gorive ćelije.
No Bosch razvija i komponente za vodikov motor s unutarnjim sagorijevanjem. U ovom slučaju, vodik se koristi izravno u plinovitom obliku, umjesto da se prvo pretvori u električnu energiju u gorivim ćelijama. Ova tehnologija može ponuditi performanse dizelskih motora, kažu u Boschu. Zapravo, još je korisnije ako se koristi zeleni vodik. Ovaj tip motora mogao bi se integrirati u gospodarska vozila, kamione za velike udaljenosti i terenske strojeve poput onih koji se koriste u građevinskoj industriji. Proizvođač opreme radi na dvije vrste ubrizgavanja: sekvencijalnom i izravnom. Bosch planira lansirati svoj prvi vodikov motor kasnije ove godine.