





Krajem osamdesetih u Rumunjskoj je živjela ideja o sportskom automobilu. Koliko god se u rigidnom komunističkom sistemu ideja brzog vozila činila kapitalistički dekadentnom, ipak se radilo na jednom projektu. Njegovo kodno ime bilo je MD87, a tvrtka koja je gurala cijeli projekt bila je Dacia.
Iza koda MD87 kriju se imena djece glavnog inženjera Nicolae Cosmescua: M kao Monica, D kao Dragos, a 87 simobolizira 1987. godinu kad se taj automobil trebao pojaviti u prodaji.
MD87 EVO I nastao je na platformi Renaulta 12, a imao je središnje smješteni motor obujma 1,4 litre sa 65 KS i stražnji pogon. Dizajnerski je sprijeda posudio mnogo od reli legende Lacije 037, a straga je čudan rumunjski mutant sportskog automobila i pick-upa. S drugim konceptom, EVO II (1992. godine), pojavila su se svjetla koja iskaču, a bok i rep su malo ublaženi. MD87 nikada nije završio na proizvodnoj liniji, oba izrađena koncepta su izgubljena, a Daciju je spasio Renault.