Unatoč sve strožim propisima o emisijama, Mercedes-Benzov odjel AMG Performance naporno radi na pripremi novog V8 motora. Ideja je da taj motor bude ugrađen u nove modele koji tek dolaze na tržište, ali i u modele u koje su ugrađeni manji motori. Direktor AMG-a, Michael Schiebe, rekao je za Car and Driver da inženjeri u Affalterbachu razvijaju novi V8. Premda ga je Mercedes prethodno opisao kao sljedeću generaciju, visokotehnološki elektrificirani V8, Schiebe kaže da AMG ne mora nužno ići tako daleko s hibridizacijom. Napominje da entuzijasti za staze preferiraju čisto iskustvo s motorima s unutarnjim izgaranjem.
Zašto se Mercedes kladi na V8 motore kada gotovo svi ostali smanjuju obujam i broj cilindara? AMG je shvatio da još uvijek postoji solidna potražnja za luksuznim automobilima s osam cilindara i želi ispuniti snove kupaca (i pritom zaraditi). Izračunao je i utvrdio da će se ulaganje u veliki motor vjerojatno isplatiti dugoročno. Schiebe je naglasio da V8 još ima nekoliko godina pred sobom, prije nego što Europska unija zabrani prodaju novih benzinskih automobila od 2035. godine. Međutim, osim 27 zemalja EU, ostatak svijeta, gdje su propisi manje strogi, i dalje predstavlja veliko tržište. AMG je kao glavni primjer naveo SAD.
To neće biti najveći motor u Mercedesovoj ponudi. U proizvodnji je i dalje V12, twin-turbo šestlitreni motor koji se ugrađuje u S klasu.