Automatizirana tvornica: Kako pobijediti Kineze kad im za proizvodnju vozila (gotovo) nisu potrebni ljudi?!

Glavna proizvodna linija Avatrove tvornice, razvijena zajedno s Huaweijem, Changan Automobileom i China Unicomom, potpuno je automatizirana

Jedan od razloga za uspjeh Kine u autoindustriji je i jeftinija radna snaga nego u, na primjer, Njemačkoj. No proizvodni troškovi bit će još manji. Marka Avatr Technology, partner Huaweija, upravo je otvorila novu tvornicu električnih automobila koja je tehnološki laboratorij i proizvodi po jedan električni automobil svakih 60 sekundi. Prema pisanju Cars News China, glavna proizvodna linija ove tvornice, razvijena zajedno s Huaweijem, Changan Automobileom i China Unicomom, potpuno je automatizirana.

Tvornica je dizajnirana za fleksibilnu proizvodnju, s povezanim sustavima tijekom cijelog proizvodnog procesa i integrira različite digitalne sustave, kao što su automatizacija, 5G mrežna oprema, AI analitika i infrastruktura za praćenje podataka. Sustav podržava proizvodnju više vozila na istoj liniji, s različitim pogonskim sustavima i sposoban je upravljati s više od 1200 različitih varijanti konfiguracije bez utjecaja na brzinu proizvodnje.

Postrojenje, koje jedva da zahtijeva osoblje, koristi 369 točaka praćenja, 26 točaka kontrole kvalitete i sustave vizualne inspekcije potpomognute umjetnom inteligencijom na 73 radne stanice.