Hakan Samuelsson je pozvan iz mirovine kako bi vodio Volvo kroz jedno od njegovih najizazovnijih razdoblja. Suočen s razočaravajućom prodajom, softverskim greškama, kašnjenjima u ključnim novim modelima, pa čak i prijetnjom zabrane prodaje u SAD-u, Li Shufu, milijarder koji stoji iza kineskog Geely Automotive Holdingsa, većinskog vlasnika Volva, obratio se 74-godišnjem Šveđaninu, koji je prethodno vodio Volvo gotovo cijelo desetljeće i vodio ga kroz javno uvrštavanje na burzu 2021. godine.
Ponovno na čelu tvrtke od travnja, Samuelsson je razgovarao s Bloombergom o zadatku oživljavanja švedske marke, ali i napomenuo da neće sve zapadne marke preživjeti prijelaz na električne automobile. Između ostalog, rekao je:
– Pojavit će se novi dominantni igrači, baš kao što su to bili Ford, GM, Toyota i Volkswagen u starom svijetu. U novom svijetu bit će dva ili tri vrlo jaka kineska brenda. To će otežati prostor za stare brendove. Dakle, to će pokrenuti (val) restrukturiranja. Neke će se tvrtke prilagoditi novim okolnostima i preživjeti. Druge neće – pesimističan je Samuelsson.
Na kraju je rekao:
– Industrija će biti električna, nema povratka. U nekim regijama možda će trebati malo više vremena, ali smjer je jasan. Za (oko) 10 godina svi će automobili biti električni i bit će jeftiniji.