U Škodi vjerojatno sviraju po notama iz Wolfsburga, pa nije niti čudno što je jedinstveni i svima dragi Yeti ustupio mjesto Karoqu. Njega je gotovo nemoguće raspoznati prije nego li vam se približi na deset metara, ali to mnogim kupcima nije bitno. Volkswagenov koncern odlučio je gotovo vojnički ustrojiti svoje SUV-e pa nema više neposlušnih, nema više onih koji na postrojavanju puste iz glasnica Anarchy in the U.K. Ne, ne, sada svi ujutro zborno pjevaju njemačku himnu.
Interijer/tehnologija/multimedija
Cristiano Ronaldo = golovi, gel u kosi i ego, Škoda = prostor. Opsjednutost komforom u Škodi će pozdraviti svi korisnici, od onih na prednjim sjedalima Karoqa, do ekipe na stražnjoj klupi, a tu je i prtljažnik obujma 521 l. Za jedan kompaktni SUV i više nego dovoljno. Veliki ekran multimedije ima cilj pratiti trendovska zbivanja, a pritom je brz i jednostavan, baš kao što takvi uređaji i moraju biti kako bi se vozač što manje bavio s njima, a što više trezveno sudjelovao u prometnim avanturama. Oprema nije osobito raskošna, pa osim automatskog klima uređaja, audio sustava i električnih podizača stakala nema osobite raskoši.
U vožnji/udobnost
Volkswagenov koncern uz svoje platforme veže mnogo motora i opcija, a niti Škoda Karoq nije izuzetak u tom obilju. Ovaj model ima ugrađeni dvolitreni dizelski motor i pogon na sva četiri kotača. Tu je i mod za off road vožnju koji pomaže na različitim podlogama, pa je ovaj Karoq doista svestran. Škodin kompaktni SUV na neki način svi uspoređuju sa Seat Atecom, s kojom dijeli sve osim dizajna. Dok je Ateca nešto tvrđa i fokusiranija na bolje performanse na cesti, Karoq je nijansu mekši i savršeno udoban za duža putovanja. Što se tiče upravljivosti kompromisi su minimalni, pa je Karoq i dalje fokusiran, u zavojima i pri visokim brzinama odlično izbalansiran automobil. S pogonom na sva četiri kotača pokazuje i fine terenske sposobnosti – naravno, sve do razine dok off road ne postane radikalan. Tad ipak treba potražiti druga vozila.
Motor/potrošnja goriva
Dvolitreni turbodizelaš sa 150 KS u ovoj karoseriji puca od snage. U svim režimima rada uvijek ćete pritiskom na papučicu gasa dobiti kvalitetan odgovor. Njegovih 340 Nm okretnog momenta već je ozbiljna brojka. Ona doduše neće ovu karoseriju transformirati u Lamborghini Aventador, ali će biti dovoljna za prestizanja i smanjiti potrebu za pretjeranim mijenjanjem brzina. Motoru nema ozbiljniji prigovora, a u tu kategoriju treba upisati i prosječnu potrošnju u rasponu od 6,1 do 6,3 litre dizela.
Završna riječ
Unatoč nešto skromnijoj serijskoj opremi čak je i cijena odlična za kompaktni SUV s pogonom na sva četiri kotača, koji pritom ima veze s Volkswagenom. Ovako posloženom Karoqu doista je teško pronaći neku ozbiljniju manu, osim činjenice da je dizajnerski izgubio dio Yetijeva šarma. Ali to je subjektivno mišljenje s kojim se mnogi neće složiti.