




Stojite li čeznutljivo ispred blatnjave livade i nemoćno promatrate taj raskvašeni teren za igru, pričekajte još malo. Sljedeće godine imat ćete priliku sjesti u obnovljeni Mitsubishi L200, japanski pick-up, radnika bez mane. Ovaj novi kamionet obilježava 40 godina modela L200, što je četiri desetljeća ugađanja obrtnicima i terenskim radnicima u cijelom svijetu. Što je novo? Prije svega, uočit ćete moderniju prednju masku. Na kromu se nije štedjelo pa će sprijeda L200 svjetlucati kao božićna jela. Upotrijebljeni su i novi materijali u unutrašnjosti, sve kako bi 40-godišnjica ovog pick-upa bila dostojno obilježena. Složeni 4×4 pogon ponuđen je s nekoliko novih opcija, a najbolja je ona Easy Select 4WD, koja će sve mogućnosti konfiguriranja svesti na nekoliko jednostavnih rješenja. Opcije za makadam, blato, snijeg i stijenje su uključene pa se ne libite i planinarenja s L200. U razumnoj mjeri, naravno. Očekuje se da na 2,4-litrenom dizelašu neće biti velikih promjena, ali zato će automatski mjenjač biti novi. Umjesto pet stupnjeva prijenosa sad će ih biti šest. Veći je i promjer kočionih diskova, a s robusnijim stražnjim amortizerima L200 bi trebao u svakodnevnoj vožnji biti još udobniji i precizniji u upravljanju. Neka vas ne brine upravljač na desnoj strani, objavljene su samo fotografije vozila koje ide na tržišta na kojima se vozi tako.