U Porscheu su se odlučili pohvaliti što su sve radili svojem novome modelu 911, koji će uskoro biti predstavljen. Znate da automobili moraju proći intenzivna testiranja, a u slučaju supersportskih bolida ta testiranja su nalik obuci elitnih vojnih postrojbi. Dakle, ukupna temperaturna razlika na kojoj su tretirani ‘elferi’ bila je 85 stupnjeva. Led i ekstremne vrućine od automobila traže najbolje, i to ne samo funkcije motora, poput hlađenja, nego i dijelovi unutrašnjosti. U Death Valleyju su Porscheovi inženjeri pratili hoće li se plastika interijera deformirati i posljedično početi cvrčati poput zrikavca. To kupci ne vole, osobito oni koji auto plate više od 150.000 eura. Vozilo se u arktičkom krugu, a bogme i u Kini, s različitim kvalitetama goriva. U američkoj pustinji vozilo se 90 metara ispod razine mora, a na Mount Evansu u Coloradu na 4300 metara kako bi se motor testirao na zraku s prorijeđenim kisikom. Novi 911 testiran je i u prometnoj svakodnevici Njemačke, a na legendarnoj stazi Nürburgring tunirane su vozne osobine. Na kraju, na talijanskoj pisti Nardo vozilo se maksimalnom brzinom. Eto, sve to je potrebno da bi se testirao sportski automobil prije nego što dođe u autosalon.
Porsche 911 na testnim mukama i putovanju oko svijeta
Automobili moraju proći intenzivna testiranja, a u slučaju supersportskih bolida ta testiranja su nalik obuci elitnih vojnih postrojbi