Crash test koji provodi Euro NCAP ultimativni je trenutak za svaki novi automobil. Broj osvojenih zvjezdica može ključno utjecati na njegove prodajne brojke. Zbog toga većina proizvođača pokušava u procesu dizajniranja i konstrukcije učiniti sve ne bi li za svoja vozila dobili maksimalnih pet zvjezdica. Naravno, osim onih koji iz strateških razloga odluče da im je dovoljno imati tri ili četiri zvjezdice. Nedavno se pojavila jedna poprilično zabrinjavajuća informacija. Tvrtke koje nakon EuroNCAP crash testa rade analizu svih ključnih dijelova automobila pronašli su zanimljive poruke na modulima zračnih jastuka, ispune sjedala i kvačicama za montiranje ISOFIX dječjih sjedalica. Na njima je pisalo samo za Euro NCAP ili samo za crash test.
Britanska tvrtka Thatcham, koja se bavi sigurnošću u prometu, te poruke smatra znakovitima i s NCAP-om pokušavala je doći do odgovora o čemu se doista radi. Čini se da su te poruke pronađene na dijelovima automobila više proizvođača i njima su poslani upiti radi li se o posebnim dijelovima samo za Euro NCAP testiranja. Odgovori koje su dobivali bili uglavnom: to je ista komponenta kao u serijskim vozilima.
U Euro NCAP-u tvrde da su skloni vjerovati proizvođačima koji su im naglasili da su te poruke često u skladu sa specificiranjem samih modela u tvornici i da nije riječ o modificiranim dijelovima samo za testiranje. Mike Hawes, direktor britanskog Društva proizvođača automobila (SMMT), odbija tvrdnje da se za automobile na testiranjima izrađuju posebni dijelovi i kaže da takvo što danas nije moguće. No, na direktan upit je li to bilo moguće, rekao je da bi to bilo moguće prije desetak godina. Tada je, čini se, kontrola bila mnogo liberalnija.