BMW je u velikim problemima u Južnoj Koreji jer su državni istražitelji ustanovili da je njemački proizvođač prikrivao opasnost od mogućih požara na svojim automobilima i odugovlačio s opozivima vozila, odnosno pozivima vozačima da te probleme hitno riješe u servisima. Zbog svega je pokrenuta i kaznena istraga. Istražitelji još od kolovoza rade na ‘slučaju BMW’, odnosno defektu na sustavu recirkulacije ispušnih plinova (EGR). Korejska vlada tvrdi da zbog pogreške na EGR-u može doći do zapaljenja vozila, a BMW uzvraća da se ne radi o ozbiljnoj grešci u dizajnu EGR-a nego o sitnom nedostatku koji je ispravio na vrijeme.
Zasad je BMW kažnjen s 10 milijuna dolara u Južnoj Koreji zbog kašnjenja s opozivom, a dosad je zbog tog problema opozvao 1.6 milijuna vozila u cijelom svijetu. BMW je drugi najveći uvoznik automobila u Južnu Koreju, odmah iza Mercedes-Benza. Njemačkim proizvođačima posljednjih godina strelovito raste popularnost u Južnoj Koreji zbog dobrih dizelskih motora i ugovora o slobodnoj trgovini između te azijske države i Europske unije.