Izvješća o neuspješnim i neisplativim filmovima počela su se gomilati tijekom 2017. godine, ali je 2018. godina s blockbusterima kao što su Black Panther, Avengers: Infinity War i Jurassic World: Fallen Kingdom sasvim okrenula situaciju i dovela prodaju karata u kinodvoranama na rekordnu razinu. Prihodi na blagajnama u SAD-u dostigli su novu razinu od 11,5 milijardi dolara, a globalni prihodi također imaju šanse za nove rekordne visine s komercijalno isplativim božićnim izdanjima kao što su Aquaman i Mary Poppins Returns.
Studiji i vlasnici kinodvorana zatvaraju godinu u mnogo optimističnijem ozračju, nakon što su 2017. otpisani kao anakronizmi koje su brzo nadmašili streaming igrači poput Netflixa i Amazona. Iako postoje razlozi za slavlje, filmska industrija si ne može priuštiti da bude konzervativna. Industrija se suočava sa značajnim izazovima jer mnoge od koncesija koje donose profit ulaze u svoje drugo, treće ili, u slučaju Ratova zvijezda, četvrto desetljeće.
Kad su studiji pokušavali snimiti nešto novo, rezultati su bili razočaravajući. Primjerice, Universal i njegovi partneri izdvojili su više od 100 milijuna dolara za snimanje filma Mortal Engines s kojim će izgubiti više od 125 milijuna dolara, a Lionsgateov pokušaj od 100 milijuna dolara da napravi novog Robina Hooda (sniman i u Dubrovniku) rezultirat će također velikim manjkom. S obzirom na ogromne budžete i količine vremena potrebnih za snimanje filma, postoji malo prostora za pogreške. Čak i filmovi koji donose stotine milijuna dolara, kao što je Solo: A Star Wars Story, mogu završiti s minusom, ako se ne uspiju globalno približiti zaradi od milijarde dolara.
Oni se također moraju boriti s činjenicom da je fokus gledatelja sada na streaming tvrtkama. Količina novca koju te tvrtke osiguravaju s kreatorima sadržaja je zapanjujuća i malo je vjerojatno da će ih nadmašiti veliki studiji.
Ipak studije, kao što je nedavno izvješće Nacionalne udruge vlasnika kino dvorana i trgovinske grupe za izložbenu industriju, sugeriraju da druge zabavne opcije kao što su Netflix i Amazon ne uništavaju kino. Štoviše, ljudi koji streamaju više filmova i emisija kod kuće, također su češći posjetitelji kina. Ispitanici koji su posjetili kino devet puta ili više u posljednjih 12 mjeseci streamali su više sadržaja od potrošača koji su posjetili kino samo jednom ili dvaput tijekom protekle godine.