Lamborghini Huracan je redizajniran i to je vjerojatno lijepa vijest za sve one koji imaju milijune na bankovnom računu ili u nekoj velikoj čarapi. Ovaj novi model nije jeftin, a nije to bio niti stari Huracan. On ima isti 5,0 V10 atmosferski benzinski motor, koji uz pomoć malo inženjerske magije sad razvija 630 KS, a ne 593 KS, kao prethodnik. Ubrzanje do 100 km/h je za 2,9 sekundi, a to će proći toliko brzo da nećete stići niti izgovoriti 180 tisuća eura, koliko košta ovaj supersportski automobil. Uz obnovljeni Huracan koji ima pogon na sva četiri kotača ide i upravljanje stražnjim kotačima, a Lamborghinijevi inženjeri radili su na aktivnom ovjesu pa su svi amortizeri sad adaptivni i mogu reagirati ovisno o podlozi i stilu vožnje. Nisu zaboravili niti pogon pa, ovisno o gripu, cijeli moment može ići na samo jedan kotač, onaj koji najbolje prianja na podlogu.
U kabini je najveći novitet veći ekran multimedijskog sustava – sad se proteže na 8,4 inča u dijagonali. Spomenuta cijena je samo za osnovni model, a njega možete nadograđivati koliko god želite s detaljima od karbona, naprednom telemetrijom (ako vozite na stazama)…