



U nekim dijelovima svijeta ovakve forme su doista popularne pa se Mercedes-Benz čvrsto drži svojih kupea s četvera vrata. Novi CLA, kao i stari, nastao na je platformi A klase, koja pritom sad ima i limuzinsku izvedbu. Očigledno u Mercedesu procjenjuju da ima dovoljno prostora za tri automobila u istoj, kompaktnoj klasi.
Novi CLA od prethodnika se razlikuje po mnogo skladnijem i dorađenijem dizajnu. Na CLA nema mnogo noviteta u odnosu na A klasu, berlinu i limuzinu. Jedan od značajnijih je uključivanje svjetla u kabini pokretima rukom, odnosno gestama, bez fizičkog kontakta nekog dugmeta. Na primjer, poželite uzeti nešto sa suvozačkog sjedala. Pokrenete li ruku u tom smjeru, uključit će se svjetlo koje će obasjati taj dio vozila.
Kao i kod A klase, motori su dizelski sa 116 KS, 150 KS i 190 KS te benzinski sa 109 KS, 136 KS, 163 KS, 190 KS, 224 KS te 306 KS (AMG 35 verzija). Kasnije će doći i snažnija AMG 45 inačica. Ovisno o verziji, u ponudi su ručni mjenjači te sedambrzinski i osambrzinski mjenjači s automatskom spojkom. Bazni pogon je prednji, a uz CLA 220 i CLA 250 bit će dostupan i 4MATIC.