Za mnoge proizvođače automobila 2018. godina nije bila poput ugodne šetnje u parku, nego je više bila nalik probijanju kroz trnje. Već smo pisali o padu prodaje Jaguar Land Rovera i otpuštanju 4500 radnika, General Motorsovom zatvaranju pet tvornica, Bentleyevim minusima, a i Ford u Europi planira poslati 1500 radnika na zavod za zapošljavanje. Međutim, proizvođači poput Rolls-Roycea, McLarena i Porschea imali su rekordne godine.
Porsche je prodao 246.255 vozila u 12 mjeseci, više nego ikada u svojoj dugoj povijesti. Taj uspjeh ne generira legendarni sportski model 911 ili roadster Cayman. Ne, on počiva na SUV-ovima jer je u svijetu prodano 86.031 Macana te 71.458 Cayennea. Prodano je 38.443 kupe/limuzina Panamera, a tek onda dolazi 911 s 35.573 isporučenih vozila u cijelom svijetu. Neće vam biti teško pogoditi u kojoj državi Porsche prodaje najviše automobila. To je, naravno, Kina s 80.108 novih vlasnika Porschea, drugi je SAD s brojkom 57.202, a jedino tržište na kojem je zabilježio pad je Europa. Porsche je prodao četiri posto manje automobila (77.216), a sve zbog nove WLTP procedure, odnosno određenih kašnjenja u isporukama.