Za sve je kriv jedan oglas čiji je službeni naziv Pravi ljudi, a ne glumci. Nema to veze s pravim ljudima ili glumcima nego s tvrdnjama u oglasu. Naime, General Motors, odnosno njegov brend Chevrolet, kao glavnu tezu ističe da ima bolju pouzdanost nego Toyota, Ford i Honda. U spotu pitaju vozače i vozačice, vlasnike Toyota, Fordova i Hondi: Koji je automobilski brend najpouzdaniji? Kao izvor se spominje jedno istraživanje. Uglavnom, na automobilima su cerade s Fordovim, Hondinim i Toyotinim logotipom, a na kraju se ispod njih skrivaju Chevroletova vozila i zaključak je da su upravo ona najpouzdanija.
U GM-ovu pravu službu dosad je stigao jedan zahtjev da se prestane s objavljivanjem ovog oglasa, a od svih navedenih proizvođača se može čuti da nisu pretjerano zadovoljni načinom na koji američki proizvođač reklamira svoje aute. Na čemu GM temelji tezu o tome da su Chevroleti najpouzdaniji? Na istraživanju agencije Ipsos na uzorku vlasnika vozila modelske godine 2015. Chevrolet u spornom videu promovira nova vozila, a ona se ne podudaraju s onima iz modelske 2015. godine. U jednom drugom istraživanju, pak, Chevrolet je tek 23. po pouzdanosti od 29 brendova. Sve je, naravno, stvar perspektive, ali GM i Chevrolet su povukli spornu reklamu s televizijskih postaja. Kažu da je to zbog toga što su krenuli u drugu kampanju…
Kako je General Motors zaratio s Toyotom, Fordom i Hondom
Naime, General Motors, odnosno njegov brend Chevrolet, u svom promotivnom spotu kao glavnu tezu ističe da ima bolju pouzdanost nego Toyota, Ford i Honda