Volkswagen svim silama pokušava promovirati svoj električni program, koji je u fazi u kojoj je bila Američka svemirska agencija (NASA) kad su Sovjeti lansirali raketu s Jurijem Gagarinom u svemir. Blizu smo, ali još nismo spremni za lansiranje. Kompaktni I.D. je na testiranjima u Južnoj Africi i polako se priprema njegovo otkrivanje javnosti, koje će se dogoditi početkom 2020. godine. U VW-u najavljuju da će cjenovno biti na razini dizelskog Golfa, što je gotovo revolucionarna odluka. Ali, opet, ima dizelskih Golfova… Cijena je poprilično različita za 1,6 TDI i 2,0 TDI, ali uzmimo vrijednost skupljeg modela kao orijentir – Volkswagenov električni kompaktni automobil koji će koštati oko 200 tisuća kuna? Vrijedi pričekati.
U međuvremenu se u Volkswagenu bave poslovnim modelima, odnosno prodajom električnih vozila, a sviđa im se što radi Tesla. Prije svega se to odnosi na uplatu depozita – ideja je da se odmah isporučuje kupcima, a ne trgovcima koji potom moraju animirati kupce. U VW-u su sigurni da će im klijenti u, npr. Norveškoj, u startu položiti depozite za oko 10.000 I.D.-a.
I.D. je dugačak kao Golf (425 cm), ali ima veći međuosovinski razmak i više prostora straga. U VW-u najavljuju autonomiju od 330 km do 550 km – ovisno o kapacitetu baterije.