Čak i najveći proizvođači automobila danas se na otvorenom tržištu osjećaju ranjivo kao nevješti pjevač na natjecanju Prvi pljesak u nekom pitomom podravskom mjestu. Konkurencija je ogromna, publika gotovo i nezainteresirana (očekivala je nastup popularnog Joleta, a ne nekog amatera), a glasnice su se stisnule. Mercedes-Benz i BMW velika su imena autoindustrije, to će biti i dalje, ali toliko je različitih projekata u koje trebaju ulagati da su zaključili da im je najbolje spojiti kompatibilne projekte, na užas inženjera u Münchenu i Stuttgartu. Zamislite, konkurenti su cijeli život, a sad se trebaju zagrliti pa u pivnicu i raspraviti nove projekte. Kao da navijači Real Madrida i Barcelone zajedno proslave naslove španjolskog i europskog prvaka, koje su osvojili njihovi klubovi.
Uglavnom, njemački Handelsblatt piše da će BMW i Mercedes u kooperaciji razviti platformu za novi kompaktni automobil, odnosno BMW serije 1 te A klasu (na tržištu će se pojaviti oko 2025. godine). Sad kad BMW prelazi na prednji pogon u ovom segmentu to i nije neki problem. Nova serija 1 pojavit će se ove godine, ali sljedeća generacija ide u paketu s Mercedesom. Uz to idu i kompaktni SUV-ovi. Također, navodno su dogovorili zajednički rad na tehnologiji za autonomna vozila. Samo tako će moći održavati tehnološki naprednu tehnologiju. Jednu i drugu kompaniju očekuju ogromne investicije u električna i autonomna vozila (potrošit će milijarde eura), a tu su i konstantni troškovi razvoja konvencionalnih modela, koji će i u budućnosti nositi najveći profit. Dakle, nije im lako, inženjeri će vjerojatno prigovarati, ali, na kraju dana, ne pita se njih mnogo.