



Renault Twingo i Smart ForFour nastali su na istoj platformi sa zanimljivom idejom – pogon straga i motor straga. Sad je Twingo redizajniran i spreman za još tri, četiri godine staža na tržištu. Vizualne promjene primijetit će samo profesionalni Twingolog, a takvih nema mnogo. Važnije je da se Renault odlučio za spuštanje ovjesa za jedan centimetar. To će pozitivno utjecati na aerodinamiku i potrošnju goriva, ali vjerojatno i na vozne osobine, osobito pri velikim brzinama.
Motori su 1,0-litreni trocilindrični benzinac sa 65 i 75 KS te 0,9-litreni turbobenzinac sa 93 KS. Uz ručne mjenjače, s najsnažnijim modelom dostupan je automatik s dvostrukom spojkom. Zasad se ne spominju specifikacije najsnažnije GT verzije, ali i to će uskoro biti poznato. Interijer je također blago promijenjen, ali naglasak je doista na riječi ‘blago’. Ako niste znali, Twingo i Smart ForFour izlaze s proizvodne trake tvornice u slovenskom Novom Mestu.