Dugo je Panasonic bio na dobroj startnoj poziciji kad je krenula potražnja za baterijama za električna vozila, ali sad se situacija mijenja. Sad su tu i veliki konkurenti, kao što su korejski Samsung SDI i LG Chem te kineski CATL. Panasonic ne može sam, a tu je uvijek bliska Toyota, koja je priskočila u pomoć. Osnovali su zajedničku tvrtku u kojoj Toyota ima 51 posto vlasništva, a Panasonic 49 posto. Cilj je, naravno, i dalje proizvoditi baterije i nuditi ih svim zainteresiranim igračima u autoindustriji.
Baterije će sastavljati na dvije lokacije, u Japanu i Kini. Panasonic je dosad bio ekskluzivni dobavljač baterijskih ćelija za Tesline automobile. Ekskluzivitetu bi navodno mogao doći kraj jer Teslin direktor Elon Musk pregovara s kineskim proizvođačem baterija Tianjin Lishen. U potrazi je za najboljom ponudom, odnosno baterijama koje će ugrađivati u vozila u Teslinoj novoj tvornici u kineskom Šangaju.
Toyota i Panasonic zajedno će proizvoditi baterije za električna vozila
Panasonic je dosad bio ekskluzivni dobavljač baterijskih ćelija za Tesline automobile