Ako ste mislili da je najvrijedniji brend na svijetu Apple ili McDonald’s, ili možda Pipi (sokovi), varate se! To je Ferrari, marka i logotip koji možete primijeniti na nekim od najboljih supersportskih automobila u povijesti. Osim toga, Ferrari prodaje majice, sunčane naočale, ustupa ime hotelima i zabavnim parkovima i ima ekipu u Formuli 1, koja već godinama pokušava osvojiti naslov, ali to joj nikako ne uspijeva. Ferrari je pobjednikom proglasio Brand Finance Global 500, a poredak je objavljen na Svjetskom ekonomskom forumu u Davosu.
Ferrari je pretekao McDonald’s, Coca-Colu, Lego i Disney te je samo jedna od 14 marki koja ima najviši rejting AAA+. Najbliži automobilski proizvođači su BMW i Porsche koji imaju rejting AAA.
– Kao najluksuzniji svjetski proizvođač automobila Ferrari ima nevjerojatnu prepoznatljivost te izvrsnost u dizajnu i inovacijama – rekao je David Haigh, direktor Brand Financea.
– Propeti konjić savršeni je simbol brenda, njegove snage i vitalnosti.
Kad biste željeli kupiti ime i logotip (kultni Cavallino Rampante) Ferrarija to bi danas koštalo oko 8.3 milijarde dolara, a vrijednost brenda u posljednjih godinu dana porasla je velikih 27 posto. Novi šef Ferrarija Louis Camilleri najavio je čak 15 novih modela, od kojih će mnogi biti elektrificirani. Inače, cjelokupna proizvodnja Ferrarija u 2019. godini gotovo je rasprodana.