Nisu u Porscheu očekivali da će njihov prvi električni automobil izazvati tako velik interes pa će morati povećati proizvodne kapacitete. Ovakve brige su uvijek ugodne. Prodaja Taycana počinje 2020. godine, a prvi put ćemo ga vidjeti na autoshowu u Frankfurtu ujesen.
Zbog Taycana je Porsche sagradio novu tvornicu u okolici Stuttgarta, a njezin inicijalni kapacitet bio je 20.000 automobila godišnje. Međutim, zbog velikog interesa kupaca, Porsche će morati povećati kapacitet na 40.000 automobila. Nisu to fantomske brojke i klijenti jer za Taycan se već stoji u redu, a karta za tu kolonu, odnosno rezervacija automobila, košta 2500 eura. Procjenjuje se da će električni kupe s četvera vrata koštati više od 80.000 eura. Cijeli projekt, uključujući i tvornicu, koštao je Porsche milijardu eura.
Taycan bi trebao biti kraći dvadesetak centimetara od Panamere, ali će zato biti širi. Dizajnerski je baziran na konceptu Mission E. Na ovoj platformi Porsche planira predstaviti još jedan SUV, a nije isključen ni sportski kupe. Nju koristi i Audijev SUV e-tron. U kontekstu Taycana spominju se električni motori sa 402, 469, 536 i 603 KS, a u najsnažnijoj izvedbi, s pogonom na sva četiri kotača Taycan bi do 100 km/h trebao juriti za manje od 3.5 sekundi. Uz novi brzi sustav punjenja baterija u Porscheu obećavaju da će Taycanov domet porasti na 400 kilometara za samo 15 minuta. Teslin Model S uskoro će dobiti najopsnijeg europskog konkurenta.